2010-01-17 | 15:27:12

Jag har tråkigt

Nämn något som gjorde dig glad igår: .... Min olle Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov Vad gjorde du för 15 min sedan? Städade vardagsrummet Det sista du sa högt?...Hej dåå Det senaste någon sa till dig: Hej dåå Vad har du druckit idag? Cola Vad var det senaste du åt? Kebabtallrik Vad var det senaste du köpte? Mat Vad är det för väder hos dig nu?..Vinter Tror du på kärlek vid första ögonkastet?Njaaa, kanske Sover du tungt?Beror väl på hur trött jag är Drömmer du mardrömmar? Det händer Trivs du med ditt jobb? Har inget fast för tillfället Favoritklädsel? Leggins, tröja, Favoritlåt just nu?Ray lamontage - You are the best thing Vad gör dig glad just nu? L O V E ;) Vad ska du göra härnäst? Sitta i soffan tills jag orkar resa mig upp Humör just nu?Trött, men glad Favoritgodis? Choklad Kläder just nu? Avklippta mjukis byxor, linne, luvtröja Hur många kuddar sover du med?I sängen 3 st, har huvudet på 1 dock Morgon eller nattmänniska? Natt Vad är viktigast för dig? Lycka, kärlek, familj, vänner, dodo Är du kittlig? NO Snarkar du? NO Stjärntecken? Tvilling
Äckligaste insekten? Fjäril Stökigt el välstädat? Stökigt Vad längtar du mest efter just nu?
Olle♥
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: