2009-12-13 | 21:27:03

Jag har gått och blivit

En riktig kärring.... Tycker det låter så fel när jag säger att jag är 23 år. I huvudet är jag fortfarande 18 tror jag nästan. Men det är dagar som dessa som jag märker att man kanske har sina bästa dagar i sitt förflutna. Fick en sömn på högst 4 timmar inatt. Oj vad jag får betala för det nu kan jag säga. Om detta hade varit för några år sedan så hade jag nog vart ganska så pigg. Jag känner knappt igen mig själv när jag står framför spegeln idag. Vem är den där trötta kärringen som stirra tillbaka med en tom blick, mörka ringar under ögonen och som har råkat ut för en allergisk chock så hon knappt kan öppna ögonen? Mina leder värker och ryggen strejkar. Skulle ha passat bra med en rullator idag när jag gick promenad med Doris. Okej jag har alltid varit en person som behöver minst 8 timmars sömn varje natt för i alla fall kunna framstå som en någorlunda "normal" person. Men jag minns då inte att det var såhär kämpigt om jag varit vaken några timmar extra under natten.
Nej man får väl bara inse att man börjar bli en kärring, och snart kan jag kalla mig en bitter kärring och faktiskt ha rätt.

Såhär bra blir jag på bild idag.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: