2009-08-27 | 23:56:16

WTF

vad är det jag ser??? Är det sant???? trodde gruppen hade dött ut, men ikke. Måste ju erkänna att jag alltid kommer tycka Backstreet Boys är bra, kanske inte deras nyare låtar men dom där gamla godingarna som I want it that way med mer med fler, är ju otroligt bra;) hehe. När jag gick i mellanstadiet var jag helt och hållet en BsB tjej. Jag hade affischer i hela rummet. Alla väggarna var täckta med mina små läckra pojkar. Min favorit var AJ, han var sådär cool, han såg inte ut som alla andra.  Jag och en fd kompis var och såg dom i göteborg, jäklar vad kul det var! Jag kommer dock inte ihåg så mkt av konserten nu när jag tänker efter så stod jag bara och hoppade tog mig för munnen såg förvånad ut och skrek. Men det var kul i alla fall....
Frågan är ju om jag skulle gå på en konsert med dom idag? Svaret skulle nog bli ett självklart JA:) Kevin är inte med längre, men honom gillade jag aldrig i alla fall, han hade så tjocka ögonbryn och var för gammal.



Men nu är grabbarna tillbaka, får se hur det går den här gången med deras comeback?!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: